- Vilken helg!

Fredagen började tidigt. Vid halv nio hämtade jag och Harry upp Emma så drog vi till Luleå, där jag trodde vi bara skulle bli ett par timmar.. Vid lunch mötte vi upp Sandra och Marie och gick på bakfickan och åt lunch, mycket smarrigt!
Satt där nästan två timmar, sen fortsatte vi gå på stan. Det enda jag hittade var en body till Harry på rean på Lindex för 35:-.

Efter stadsrundan åkte vi på Babyproffsen där dom hade 50%. Jag fyndade en vagn, mycket lätt och smidig att fälla ihop och tar knappt någon plats. Den är bra att ha på stadsturer och när vi far upp till Galtis, tar betydligt mindre plats än den andra vagnen som vi ska ha här hemma. 

När vi satte oss i bilen såg vi att klockan hunnit bli halv fem och fick lite smått panik. Vi hade ju en tid att passa därhemma...
Så fort for vi mot Storheden, Biltema, för att inhandla lite saker till Pers bil, då den inte gick genom besiktningen :S. Sen blev det raska vägen hem! Ungefär tjugo över sex rullade vi in på uppfarten. Någon powernap som jag skulle behövt hanns aldrig med.
Det blev istället bara att samla nya krafter för att sen klockan sju gå över till Sara och André, där André fyllde år! Där blev vi bjudna på middag sen åkte vi och bowlade. Hur det gick där behöver inte nämnas ;] Tusen tack för en supertrevlig kväll, god mat och trevligt sällskap! Ett missöde men en klänning ingick också, men det är en annan femma :D



Lördag började även den tidigt. Vi packade alla skotergrejer, kläder och lunch, sen for vi och lämnade Harry hos sin farmor och farfar och Kajsa hos kusin Emil. For sen Trolltjärn och åkte skoter hela dagen. Vid lunchtid mötte vi upp en massa andra personer som också höll till där uppe. Det vart lite småkallt när vi satt där, men fort fick man upp värmen när vi började köra igen. 

Strax efter sex var vi hemma igen efter att ha hämtat upp resterande av våran familj. Duschade och gjrode oss klara  för att sen åka och köpa pizza som vi avnjöt hos Per och Emma. Jag och Emma var trötta båda två så vi somnade strax efter nio och blev väckta i samband med hemfärd :] 



Idag är det söndag - vi har hunnit plocka undan lite här hemma. Harry ligger ute i vagnen och sover, Per ligger i soffan och sover och jag, jag sitter här. Vad som händer resten av dagen får tiden visa. Hade många förslag men alla blev kapade av Per. Blir kanske bara en hemmadag, skulle vara ganska skönt!



Hejs!

Kommentarer
Postat av: mamsi

missöde med en klänning, nu blev jag nyfiken??

Ni gör nog rätt som har en hemmadag idag, ni behöver nog ladda batterierna.....om jag känner dig rätt så har du nog fullt upp nästa vecka, kramar

2009-01-25 @ 13:59:56
Postat av: Anna

Vilken trevlig helg ni har haft. Ni gjorde rätt som tog det lungt igår söndag.. Kram

2009-01-26 @ 09:04:14
URL: http://busanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0