- Fullspäckad vecka

Puh, inkommen för en stund sen från snöskottningen. Jag var/är tacksam att det var pudersnö och inte tung kramsnö eftersom att jag fortfarande har träningsvärk från helgens skoterkörning! Jag har ont i heela överkroppen. Det visar ju bara på hur dåligt tränad jag är...
Syster kom förbi vid tio så då lät jag henne vara med Harry medan jag och Kajsa var ut och skottade. Jag frågade om vi skulle göra tvärtom, men det var hon inte sugen på! :)

Igår var vi på mammaträffen som äntligen kört igång igen efter julledigheten, så trevligt! Och så stora alla blivit :]
Nästa gång ska vi träffas på familjens hus och få göra avgjutning i gips (eller vad säger man?).
Kring fem styrde jag bilen till Luleå, plockade upp Sara och begav oss till Sandra på alpnaeringsparty. Den 21 januari är det jag som är värdinna. Det blir hudvård/hälso(?)tema och även lite smakprov på olika dippar gjorda på kryddorna därifrån, smarrigt. Kom om ni känner er sugna - medtag en balja för fötterna och två små handdukar! =]

Imorgon ska vi på första babysimmet, blir nog roligt för lilleman att få plaska tillsammans med alla andra barn! Värre är det väl för mig ;]

Torsdag ska vi ha en liten mammalunch på stan, blir nog trevligt! :]
På fredag är Per ledig, skönt!

Får se vad helgen har att erbjuda, kanske en skotertur =P
Vi ska nog träffa Per och Emma en sväng också, var alltför längesen, vi saknar ju dom!!

Fullt upp i veckan, men det tycker vi om. Speciellt när det är roliga och trevliga saker som är inbokat =)

Nu ska vi ut på promenad så Kajsa får röra lite på sig och så ska Harry få sova. Sen blir det lunch och en lugn eftermiddag.

KRAM på er


Kommentarer
Postat av: en sån där "ung mamma"

Vilken sötnos-bild, och vilken härlig outfit! :D

2009-01-13 @ 14:19:49
URL: http://jonnalantz.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Yes!Vi är äntligen friska.

Norah däremot har börjat matvägra lite smått.Har alltid trott det varit en tand på G men den verkar inte vilja ploppa upp!Så det är förmodligen en tillväxtperiod.Har Harry matvägrat nångång?



Jag rensade ut skåparna i köket igår.Som du skriver,inte roligt men det är ett nödvändigt ont!

Roligare när det är klart :)



Hur är det annars då?Har Harry fått några tänder ännu?

Kramar!

2009-01-13 @ 15:15:13
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: SassaBarill

Gaaah, så söt han är!! :)

2009-01-14 @ 00:21:27
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Kusin Lina

Men så himla gölli!!! :) oh ändå!!! hoppas allt e bra med er!

2009-01-16 @ 20:51:53
URL: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0