- Aldrig en lugn stund

TACK, det känns bra att ni tycker som ni tycker! ;] SKA ta och boka mig en tid här framöver, åh vad jag började längta mycket nu helt plötsligt!
 
Idag har vi haft fullt upp - inget ovanligt.
Började med att jag och Kajsa tog oss en promenad in till stan, där vi mötte upp Per och Harry för en storhandling. Efter det gick jag och Harry på mammaträff på familjens hus.
Sen följdes jag och Stina åt genom stan för att sedan skiljas åt.
Jag och Harry skyndade till Sjöbodan där Per och Kajsa väntade med skotern och pulkan. Var bara att packa ner oss i pulkan och likaså med vagnen, för att sen bege oss ut på en liten runda. Eldade lite, men eftersom att jag bara hade gympaskor blev jag fort iskall om fötterna, så vi for ganska fort.
Åkte förbi hos svärmor och svärfar så dom fick gosa lite med barnbarnet. Blev även bjudna på mat, inte illa! Då slapp vi laga mat idag, skönt! :)

Ska avrunda kvällen nu snart, måste ut med Kajsa så hon får kissa lite innan läggdags, sen tvätta ansiktet och borsta gaddarna. Imorgon är en ny dag, då väntar besök hos Maria och Arvid och senare babysim. Vem har sagt att man har lite att göra som mammaledig!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0