-Utmaning


Sandra gav mig en utmaning för någon dag sen.
Den går ut på att man ska öppna sitt bildarkiv,
öppna sjätte eller fjärde mappen,
och välja den sjätte, eller fjärde bilden,
och berättar lite om den.
Jag valde både från fjärde och sjätte. Först trodde jag att jag bara skulle ha bilder på Harryboy i de mapparna, men när vi har bilder på två ställen tog jag från det andra och där fann jag dessa två ;

Fjärde mappen, fjärde bilden


Jag -05 redo för partaj med syster Ida och några av hennes polare.
Giv mig tillbaka åtminstone denna kropp om jag inte får tillbaka den jag hade när jag och Per vart ett par ;)

Sjätte mappen, sjätte bilden

-07, Per och Joel var i Arvidsjaur och fiskade, köre min kära gamla bettan.
Lägg märke till renen som står framför bilen! :)

Sen är det det här med att utmana vidare...
Denna gång tar jag

Louise
Jenny

Ammy
Linnéa
Hanna
Sara
Stina

Ser med spänning fram emot att få se era bilder  =)

Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Jo men visst! =) men harry är också en riktigt snygging!

2009-02-06 @ 10:06:36
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Sandra och Nora

Ja, det kan han kanske.., vet egentligen inte varför han valt att plugga utomlands:)

jadå, det är inplanerat! :)

Såg bilder när dem simmade på, så söta! :P

idag har vi stigit upp tidigt och släppt hästar och nu sitter jag bara och latar mig lite när pappa ärlite barn vakt! :)

kram kram

2009-02-06 @ 10:40:38
URL: http://sandrawiksten.blogg.se/
Postat av: mamsi/mormor

sötunge, du är lika söt nu som då......kramar, snart får vi umgås!!!

2009-02-06 @ 12:11:51
Postat av: Hanna

Det här kan bli spännande! :)

2009-02-06 @ 15:15:50
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Sara

Men det är ju urhärligt med snön, trots skottningen! Då känns det ju verkligen som att det är vinter, och det är det ju! :)



Tack för utmaningen, jag ska ta väl hand om den :D



Kramis

2009-02-08 @ 15:18:18
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0