- Stavning?

Grattis älskade Per!




Idag var jag hurtig och gick fram och tillbaka till mammaträffen på vårdcentralen. Var himla skönt!
En annan mammaträff imorgon i stan, hade velat ta en promenad med Kajsa dit, slå två flugor i en smäll, men har ingenstans att ha Kajsa. Vill ogärna låta henne vara fastkopplad ute i flera timmar.
Så det får väl bli så att jag kör bil och har Kajsa i bilen.
Kan gå och lämna henne hemma, men det blir ju 2 timmar extra istället för att ta bilen..



Nu tappade jag lusten - vart ett helt meningslöst inlägg.

Godnatt!

Ps. Harry har faktiskt krypt, Krypit(?), nåt litet steg, kliv, (?). Vad sjutton säger man?! Det trodde jag inte han skulle göra!

Kommentarer
Postat av: lina

ja, jag börjar bli hungrig ;-)

2009-02-03 @ 18:44:32
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: Madde

Nämen oj vad skoj att Harry har krypt :)

Nästa gång jag får ett städil ska jag höra av mig ;)



Vad har ni för er annars i veckan då?

2009-02-04 @ 09:29:14
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Synd att vi ska bo en bit ifrån varandra :( Ahh, förstår att du/ni har fullt upp, vi får ta de veckan därpå kanske? Ska ju iaf till piteå den 17e o då hade vi bokat in oss right? :) Puss

2009-02-04 @ 10:45:12
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Madde

Det är så skoj att fara med dom på badhuset :)

Vad är det ni lär er på babysimmet?



Jo idag blir Ellie 10 månader. Tiden rusar verkligen iväg. Känner mixade känslor inför 1 års dagen. Då blir ju mammas bebis stor men det ska som ändå blir skoj på ett sätt.



Visst blir Harry 9 månader?

2009-02-04 @ 11:11:52
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Kg

Ja de ser hetl ok ut : ) haha jadu, de hade visst gått nån huvudsäkring nere i källaren o sen gått nn fas, ja javet inte riktigt, el är inte mitt område så att säga, men de var då fort ordnat, tur de :) åh, lille harry kryper va duktig han är : )

2009-02-04 @ 11:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0