- Stjärna till er

Jag fick det bekräftat idag när jag var hos barnmorskan; det är slemproppen som gått! Även om det var en vecka och en dag sen den gick så har inget hänt.

Igår for vi hem till mamma och pappa och fick oss köttsoppa, Mums!
Harry och Kajsa fick även stanna där så jag skulle få vara hemma själv och vila upp mig. Har jag snälla föräldrar så säg?!
Imorse sov jag till halv tolv när jag tyckte det var dags att kliva upp och hoppa i duschen och göra sig klar för mvc, så jag inte skulle behöva stressa på slutet. Var grymt trött, jag hade kunnat sova flera timmar till! Imorgon hade jag dock tänkt ligga kvar till jag får liggsår typ ;P Sen ska jag baka bullar och kanske daim.
Om inte klockan hinner bli för mycket åker jag till mamma och pappa och antingen hämtar hem min älskling eller stannar över natten och åker hem på onsdag. Vi får se hur det slutar. Ett som är säkert är i allafall att jag saknar lilleman vääldigt mycket!! Men jag ska samtidigt erkänna att det är skönt att få vara själv nu såhär i slutet av den här graviditeten. Snart blir det verkligen full rulle här hemma!
Ett stort tack ska ni ha mamma och pappa, som vill rå om lillprinsen och lurvkajsa ett par dagar!
En stjärna i himlen borde ni få ♥


Första träffen med Harry utanför sjukhusets väggar.
Första gången harry är hos mormor och morfar.




Ska fortsätta se mamma till en mördare nu och sen beställa färdigt julklapparna som är kvar så dom hinner anlända innan självaste julafton!



Kärlek till familj och vänner!

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Det går jätte bra men de kräver såklart mycket mer tid. Ingenting är självklart med två "små" barn, men de är jätte roligt man behöver aldrig sitta och fundera på vad man ska göra utav dagen, den går endå... ; )

2009-12-07 @ 21:52:07
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: mamsi

hej, vännen!

Det är bara kul att få vara med Harry och Kajsa, idag har vi varit till gamelmormor, där var även "gammelmoster" och kusin lina med tremänningen Wilma!! Imorgon ska vi vara ute med hundarna, åka kälke och göra en snögubbe om det är kramsnö,vill säga! Sköt om dig och vila nu ordentligt, kramar

2009-12-07 @ 22:00:38
Postat av: Hannah

Man ska vara glad att man fått så omtänksamma föräldrar.

Jag ska snart fara och inhandla en saccosäck som min mamma lovade betala åt mig (åt ella).

2009-12-08 @ 12:56:49
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Lea

nej men jag har blivit erbjuden jobb men eftersom jag "bara"har 100 dagar kvar av inlasningen så kommer jag ju inte få det pga att kommun inte vill anställa!=//

2009-12-08 @ 16:03:30
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Nä hon är inte de minsta svartsjuk. När lillebror gråter så sitter hon och klappar honom på huvudet eller ger honom nappen. Hon är så snäll så : )

2009-12-08 @ 20:22:26
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra Lagerskog

Hej!

Snubblade in här på din blogg via Jenny's.

Tänkte bara säga att när jag väntade mitt första barn så gick slemproppen nästan 2 veckor före han föddes, så man kan ju som sagt få vänta på din lilla/lille bebis ett bra tag i alla fall. Men det är ju i alla fall ett tecken på att det närmar sig!

Lycka till med förlossningen och ha det gott!



Mvh/Sandra

2009-12-08 @ 22:52:50
URL: http://www.omalltolitetill.blogspot.com
Postat av: Sara

Shit, fullspikad helg med andra ord! :)



Jag är nykter nu ja :D Detta var ju andra gången jag festade sen i somras, så det är ju klart att det stiger en åt huvudet då! :D



Kul att träffa dig idag. Hoppas bullarna blev goda! ;)



Kramis

2009-12-08 @ 23:12:01
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Jenny

Om du syftar på "bodybuilder" killarna o tjejerna så håller jag med, inte alls snyggt. Man blir mer fascinerad över att det ens är möjligt att kunna bygga en sån där kropp, omen det nu säkert är endel prepparat inblandat i många av dom tävlande.. :) Kul att se iaf, dom är så mycket större i verkligheten :D Ojoj, nu närmar det sig iaf, får panik över att vi kanske inte hinner få till en dejt innan den lill* kommer ! :/ Hoppas att du får vila upp dig ordentligt nu då du har lite egen tid! :) Hälsa Åke o Ing-marie från mig !:)

2009-12-08 @ 23:38:12
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0