- scmamxslöfpjrhy!!!

Typ så känner jag mig för tillfället!!

Ibland känns livet bara sådär blaha. Just idag gör den det. Eller rättare sagt efter vilan jag tog mig. Har bara varit vaken en timma från den typ och hade jag vetat att jag skulle känna såhär skulle jag aldrig tagit den där vilan, eller ännu hellre, aldrig vaknat från den!
Nu har jag dock världens finaste-bästa son här hemma, så det är bara att rycka upp sig, även om jag inget hellre hade velat än att ligga i soffan/sängen ända till morgondagen stundar.

Idag är en sån dag när jag verkligen, verkligen hade velat att Per jobbat förmiddag och få ha han hemma ikväll. Det ville nog Harry med, för jag var inte den enda som fällde en tår när han for! FjantLinda, it´s me..

Att jag sen haft en jobbig natt med smärta i fian/bäckenet/ptja, därikring, så att jag knappt kunnat vända mig har inte gjort det bättre. Det har även hållt i sig hela dagen och när vi var ute i snön och lekte/skottade/åkte pulka blev det ju inte bättre...!



Om någon annan har en lika jobbigtristtråkhemskdag som jag är du/ni hemskt välkomna att hälsa på så kan vi tråka/deppa ihop! Någon som känner sig manad?


Nu är det väl lika att vi klär på oss och far iväg på affärn och handlar lite, annars får vi oss ingen middag idag. Eller annars får vi oss en äckelpäckelmiddag. Det vill vi inte. Någon som har något gott och lätt middagsförslag förresten?!


Kommentarer
Postat av: Malla

ugnspannaka tacos, korv och makaroner, gröt, eller frusen pizza :)

Hoppas du känner dig bättre snart.

2009-12-01 @ 18:06:09
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Lina

men lilla vän va tråkigt !! önskar dig glädje å att allt onda snart försvinner !! :) snart komer ju din lill* ut :) inte länge kvar .. längtar efter att få se den lill* :)

2009-12-01 @ 19:57:42
URL: http://liniz.blogg.se/
Postat av: Louise

Vi finns ju alltid om du är sällskapssjuk eller behöver hjälp med något!!

2009-12-01 @ 20:18:11
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: sandra

tack! de var ju såå tidigt att säga nå men det har varit jobbigt när alla börjar komma ut med att dom ska ha barn, du förstår=) har inte mått så bra, med filip var jag på topp humör och mådde inte illa en endaste gång under 9 månader men du har det varit det motsatta. men nu har det börjat vända=)



ibland har man ju verkligen bajsdagar.. hoppas det känns bättre nu! kram

2009-12-01 @ 21:45:30
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Postat av: Sara

Men huvva då, vilken start på december månad. Trist med smärta. Är det bebis som spökar? Om 1 månad föds h*n! ;)



Styrkekram till dig

2009-12-01 @ 22:20:17
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Anonym

vecka 13 går jag in i dag i =) största risken är ju som över nu, men är nog lite mer nojig den här gången än första. man vet ju vad man går miste om, om det skulle hända något;) det är ju ett tag kvar men det går ju fort!



2009-12-01 @ 22:55:37
Postat av: Sara

Men så bra att du fick surra bort kvällen :)



Jaa, klart jag har rätt. Bara du håller åt ;)



Vad gör du ikväll? Vill du att jag ska kika förbi så kan vi se Greys? :)



Kramis

2009-12-02 @ 08:32:58
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0