- Aldrig mer!

När vi var på väg in till förlossningen slog jag av min telefon, av förklarliga skäl.
När vi fått lilleman, ville jag såklart berätta den glada nyheten för nära och kära, men för mig gick det inge vidare bra med det.
I samband med att jag fick en ny telefon fick jag även ett nytt kort, det innebar ny pinkod. Och eftersom att jag inte lagt det nya på minnet och hade inte heller bytt kunde jag inte slå igång telefonen förrän vi kom hem.
När jag väl slog på den hade jag x antal grattis-sms att läsa. Hade också fått gratulationer här och på facebook, så när jag svarat på alla gratulationer visste jag inte vem/vilka som visste eller som jag berättat för. Så om Du inte fått den nyheten av mig, utan genom någon annan, eller sett det på någon sida, ber jag om ursäkt!
Tyvärr är jag beroende av dessa tekniska prylar att jag inte lärt mig många nummer utantill.

Nu under jul hände i princip samma sak. Batteriet tog slut på telefon, och jag kunde fortfarande inte den nya pinkoden.. När vi kom hem dagen efter slog jag igång den och då fick jag fingrarna ur och böt tillbaka till min gamla kod! Nästa gång glömmer jag säkert bort att jag bytt och tror jag har den nya och blir arg för det! :P






Jag har lärt mig en sak idag! Jag ska aldrig mer plocka ögonbrynen i en liten spegel där jag bara ser brynet!! Det gjorde jag idag och resultatet blev blä! För smala bryn för mig.. Nästa gång ska jag, som jag brukar, stå i toan i storspegeln och noppa/plocka dom. Det lär nog dock dröja innan dom växt ut lite mer :O
Jag ogillar mina bryn som dom i vanliga fall är, men inte vart dom bättre efter idag!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

haha, ja han älskar det!

Han är en riktig hemmafru ;)



Det där med pinkoden känner jag igen. Senast i söndags lyckades jag med det. Var tvungen att gå in på telia, låsa upp den och TA BORT pinkoden :)



Hur går det med lillen?

Hur är det att vara tvåbarnsmamma? :)

2009-12-29 @ 07:30:38
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Hon jobbar på lasarettet i medicinarkivet.

Vad jobbar du med?

2009-12-30 @ 13:23:15
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, jag funderade just på varför du inte sa något... ;) Nejdå, jag är inte bitter. Jag tänkte faktiskt inte ens på det förrän du sa det! :D



Däremot hade jag väl varit lite grinig om en viss A inte visste om det, men det är ju en helt annan sak! ;D



Tack för igår!



Kramis

2010-01-03 @ 15:52:18
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: mamsi

men...vad händer? ingen uppdatering på länge.... kramar/mormor

2010-01-03 @ 17:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0