- Dags att lära sig ?


Jag pratade ju om att visa bilder på vårt juliga hem, men eftersom att jag tog utan blixt vart det inga bra kort. Är ju också sämst på att ta kort men jag bjuder ändå på några få julbilder.. (Kanske det är dags att jag sätter mig ner, läser och verkligen lär mig hur jag ska ta kort med kameran?!)












Sen en bild på vårat nya vrålåk =]
Att få en bild på Harry när han inte blundar, lutar huvudet en massa bakåt/framåt gick inte att få innan jag gav upp. Men det är ju vagnen jag ska visa och inte lilleman :D



Kommentarer
Postat av: mamsi

vad mysigt....ta det nu lugnt, vila och mys!!

2009-12-03 @ 17:27:07
Postat av: Hannah

Åhh så mysigt, vad snyggt med ljusen och siffrorna.



Tjusig vagn, men var det inte en tvilling vagn ni köpt eller har jag fattat det fel?

2009-12-03 @ 19:00:53
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Hannah

Ja eller så får jag komma och titta på den live någon gång=)

fast jag e ju nyfiken hur den blir en syskonvagn haha

2009-12-03 @ 19:54:32
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0