- Snart dagen D

Oh, nu kan jag stoltsera med att jag skriver mitt 100e inlägg här på bloggen. Inte för att jag tycker att det är något att stoltsera med, men var ändå tvungen att nämna det ;D

Sitter här i soffan i min ensamhet, glor på datorn och har dumburken på som sällskap. Kom hem från Holls för ett tag sen där vi grattat Anna, Grattis!
Harry och Nora somnade i bilen på väg hem men vaknade så fort vi stannade här på gården, sen ville dom inte riktigt somna om, men efter en liten stund somna dom bägge två. Slagna hjältar! Hem följde även Bark som ska tillbringa helgen med oss, ingen gladare än Kajsa =]

Nu har jag jobbat klart för i sommar, idag halv elva tackade jag för mig på jobbet.
Känns både och, men att börja med heltid i fyra veckor när jag knappt jobbat något på drygt ett år, kanske var att ta i. Kroppen har jag minst sagt fått känna av!
Jag hoppas ändå att jag får komma och gästspela nån gång då det behövs!

Som vanligt när det är glest mellan uppdateringarna hinner det hända en massa, men det orkar jag inte nämna något om...



Ibland, eller ganska ofta, känner jag mig otillräcklig. Finns mycket jag skulle vilja och behöva göra, bland annat att träffa en massa människor jag inte träffat på länge. Jag känner dock att det inte bara är på mig allt hänger på...

Till veckan ska jag och min lilla familj i alla fall åka på en liten husvagnssemester och bara må gott och njuta, känns nu som att det kommer ganska lägligt. Efter den får jag ta nya tag igen.

Dags för sista kvällsrastningen av hundarna, sen är det läggdags,
man vet aldrig när de små trollen behagar att vakna =]

Kom nu måndag!!


-Tron kan försätta berg!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Joo, men nu när sommarn börjar lida mot sitt slut kanske allt lugnar ner sig lite, så nån helg här i september borde väl kanske kunna passa oss alla kan man ju hoppas =)



Jo tack de är bara bra, jobbar inatt men imorn går jag av och är ledig resten av helgen och de ska bli skönt =)

Hur är allt med er? kramar!

2009-08-15 @ 01:11:50
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: sandra

vad skönt att jobbet är avklarat! mitt jobb börjar också lugna sig nu!:) äntligen! vars bär det av m husvagnen då? kram!!!!

2009-08-15 @ 20:49:36
Postat av: Hanna

Tack själv :)



Kan ju tro att du längtar! Gick allt bra? :)

Ni får ha en trevlig semester, men ta med er kläder för termometern verkar ju visa att hösten är här ;P hehe.



Kramar!

2009-08-17 @ 10:33:15
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja en fin julklapp får ni ju er isåfall, eller eventuellt ett litet nyårsfyrverkeri :) men de må jag då säga, ohiskelit dålig planering ni haft.. nog kunde väl ni dragit ut på befruktningen ett par tre veckor ;) skämtosido!



Men nu till de lite mer vesäntliga, allt såg frid och fröjd ut iallfall? :)

2009-08-22 @ 23:51:08
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: lea

tackar tackar...men nå? nu vill jag veta hur det gick för er i veckan?=) och vvarförs uppdaterar du aldrig?=)

2009-08-24 @ 00:52:10
Postat av: Hanna

du får en liten extrakommentar.. men du och Harry är inte sugen på att följa upp med grabbarna torsdag till fredag? Ska nämligen hem och jobba fredagkväll jag.. åsså träffar jag inte Jens nå annars förens nästnästa helg, så jag tänkte passa på och de vore heemskt mycke roligare om ni ville följa =) vara med Jens och Per vet jag inte va jag tycker om ;P

Såvida du inte har några andra planer förståss så kan du ju fundera på saken iallfall!



Nu ska jag iväg på jobbet, kramar!

2009-08-24 @ 07:21:07
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej. När var det ni skulle ha tillökning? (skäms över att behöva fråga men det är 1miljon människor som ska ha barn just nu) Det är nämligen så att Jenny och Thomas har bilbarnstolen just nu och han är väl 4mån nu....

2009-08-25 @ 08:40:33
Postat av: Hanna

Du har så sant i det du säger! Men jag ska prata med han ikväll, ingen ide ringa nu för han är bara otrevlig för att han inte har tid med mig :P

Fast de var då han som sa att vi kunde ju komma upp iallafall tors-fred, och då lät det då som att inte skulle dom vara ute hela dagen, men jag ska försäkra mig lite mer med han så hör jag av mig :)



Kraam!

2009-08-25 @ 10:27:34
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: lea

jo vi får hålla tummarna om inte annat vilken julkalpp tiller o storebror;) ja det är snällt av dig, jag tycker grvida är så vackr men ser det inte´på mig själv...att man aldrig kan vara nöjd;P

2009-08-25 @ 23:36:05
Postat av: Hanna

Ja nu har jag pratat med herren, och han tyckte verkligen de vore kul om vi ville följa! Jag framförde våra funderingar och han mena som att på förmiddan kanske ett par timmar och sen kommer dom hem och sen far dom ut igen på eftermiddan ett par timmar.. typ =) Vi får väl ta en promenad eller stoppa ner en krok i vattnet från bryggan, eller så bara surra! Så, va säger du och lillkillen? =)

2009-08-26 @ 10:22:13
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Malla

Jodu, hon är en riktig sötnos!! :D



Hur är det med dig? Jag bara väntar ju på att du ska uppdatera med lite info om hur det går med mage och barn och hela faderullan :)

2009-08-26 @ 19:39:22
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Malla

Hehe, ja den som väntar på ngt gott...

2009-08-26 @ 19:59:28
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Hannah å Ella

Va fint du gjort om sidan.

kram

2009-08-31 @ 09:25:31
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0