Ny vecka, nya tag

Dagarna rusar förbi i rasande fart! Var ett par dagar sen sist, men mig kvittar det. Det har funnits annat som jag fördrivit dagarna med så som främmande, besökt folk, jobbat, myst, julpyntat, middag på restaurang med mamma/mormor, och pappa/morfar, tusen tack! Även andra trevliga saker.
Det jag missat som jag gärna velat gå på var skyltsöndagen. Tyvärr hade jag ingen att gå med, kändes trist att gå själv så jag la mig istället och vilade. Välbehövligt..

Precis sett Wallander, visade sig dock att jag redan sett den, typiskt. Nu blir det sängen, imorgon är en ny dag, måndag, första dagen på en ny vecka, känns för tillfället både bra och dåligt..
Mammaträff imorgon i alla fall, blir nog trevligt!

Sov gott. KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Varsegod!:) Måste till Piteå i morrn, du kanske är hemma ?=) Jag hör av mig. Kul med en update, får inte gå förlänge mellan gångerna Linda ;)

2008-11-30 @ 23:22:33
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: mamsi

Se det som,ny dag nya möjligheter....

2008-12-01 @ 10:27:37
Postat av: Karoline

Hej=) Jo min lill tös blir stor =/ hehe

Hur är det med er?

kram

2008-12-01 @ 18:43:33
URL: http://carolineceder.blogg.sec
Postat av: mamsi

tack, för att ni har fött denna underbara kille till världen.....och att jag får vara en del av erat liv, kramar från mormor

2008-12-05 @ 12:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0