Träff

Är nyss hemkommen från vårdcentralen där vi hade den första mammaträffen. Spännvidden var stor mellan barnen, Harry var både störst och äldst med sina snart 6 månader medan lilla A bara var 1 månad. Jag förstår inte att Harry någon gång varit så liten! Vi var 5 mammor med våra barn, 3 killar och 2 tjejer. Får se om det kommer någon fler nästa måndag.. 
Söta som socker var dom allihop såklart!
Harry han somnade i bilen, innan jag ens hann börja backa och sover fortfarande. Får se hur länge han behagar att sova i bilbarnstolen, inte alltför länge skulle jag tro!

Igår var sötmalin här och hälsade på, trevligt som vanligt! Hon gjorde förövrigt en blogg, men som inte verkar fungera just nu... Får be henne titta på den och se vad som är galet.

Tror att jag ska försöka ta tag i hemmet nu. Behövs verkligen. Känns bara så jobbigt att städa - som vanligt!
Nåja, lika att få det gjort så kvällen är fri från sådant trist, så jag istället kan ligga i soffan och mysa med Per :]

Städa var det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackartackar ! :) Är jätte nöjd, får väl se hur de ser ut då jag plattar de ;) De va jätte enkelt att våga håret med plattången :)

2008-11-17 @ 20:52:13
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen bejsa än så länge:-)

2008-11-18 @ 23:00:29
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0