Tiden står aldrig still

Dagarna bara rusar förbi! Idag är det lördag, redan! Det betyder söndag imorgon, och sen måndag och då jobbar Per igen. Tur jag har en fullspäckad vecka, då går den fort. Dock skönt att han jobbar fm till veckan. Då hinner vi ju träffa varandra ett par timmar om kvällarna =]

Har hunnit vara i Luleå hos Sandra i torsdags, och igår kom hon och Magnus hit och åt grekisk pyttipanna, sen for vi och bowlade. Hur det gick där behöver ju inte nämnas, kom inte sist dock ;]
Idag har jag faktiskt jobbat, men det var en skön jobbdag - var på marknad i Koler med 4 pensionärer, kul att få följa på något sådant, istället för att vara på 'huset'.

Sitter här hemma och väntar på att mina killar ska komma hem och även lilltjejen våran :]
Undra om det var dom jag precis hörde här utanför?  Kanske inte..

Ikväll blir det nog gänghäng med P och E, se lite stjärnor på is och ha en lugn kväll!

Soffläge nu!

Kommentarer
Postat av: mamsi

Härligt, med en myskväll....jag missar stjärnor på is ikväll och även nästa helg, jobbar, snyft! Ha det gott "mina" raringar/mormor

2008-11-15 @ 18:26:24
Postat av: Anonym

Jo det är så kul att läsa din blogg bara" :) jooo jag kan hjälpa dig imorn direkt jag kommer hem!! jag är en segis

2008-11-15 @ 21:28:56
Postat av: Anonym

Vilken fin familj :-) Här är vi allt barnlösa, förhoppningsvis inte så länge till!! Hoppas ni har en skön kväll!

2008-11-15 @ 21:29:35
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: Karoline

hejhej=) det kan vi göra =) halv elva då=) Hur gammal har han hunnit bli lill prinsen din?

2008-11-16 @ 10:38:23
URL: http://carolineceder.blogg.se/
Postat av: Karoline

vad tiden går fort. Har han börjat krypa?

2008-11-16 @ 12:58:07
URL: http://carolineceder.blogg.se/
Postat av: Kusin Lina

Nu har du ju skaffat dej en blogg ! Va kul! :) PUSS Å KRAM / Kusin Lina

2008-11-16 @ 12:59:04
Postat av: Karoline

haha det kommer när det kommer =)Vissa barn lär sig juh knappt krypa innan de går ;D

2008-11-16 @ 20:15:21
URL: http://carolineceder.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag BJÖD på den;)

2008-11-18 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0