- Onsdag

Halva veckan har passerat, i alla fall halva arbetsveckan. Per jobbar bara en dag till, ledig fredag + att han är ledig på måndag, skönt. Fyradagars helg, inte illa! Rentav lyx!

Igår var jag och Harry för första gången på Familjens Hus med Caroline och underbart söta My! Har även idag varit där, fast då med några av alla Källbomammor och deras söta charmtroll ;]

Stina ringde när jag var där och frågade om jag var på stan, hon var nämligen där med Danne och deras underbart söta lilla älskling Eric! Åh, han var så gudomligt vacker och så himla liten!! Harry blev ju enorm i hans sällskap :) Fast det är klart, skiljer ju nästan sex månader och typ 5 kg, så det säger väl allt..

Nu ikväll har jag äntligen sålt vagnen, så skönt att ha det ur världen. Nu kan jag kanske snart börja inreda Harrys framtida rum lite grann. Så det i alla fall ser ut som ett rum och inte som ett förråd!

Skulle egentligen till Sandra ikväll på alpnaeringspartaj, men paret som köpte vagnen kom så sent så jag hade inte varit i Luleå förrän vid åtta och då skulle jag i princip måsta vända.. Jag får komma nästa gång!

Pojkarna mina ligger och sover, jag ska nog ta och göra dom sällskap snart. Dock skönt att få vara själv en stund såhär på kvällskvisten.

Kommentarer
Postat av: mamsi

Härligt med en stund för dig själv, det behövs för att kunna tänka "en tanke". Längtar till imorron när jag ska få träffa er...kramar

2008-11-19 @ 21:51:04
Postat av: eva

nämen är det sant, har stina fått nu??? oj så roligt:) shit ja tyckte nyss hon vart gravid:) Gud så söt han är Harrypojken, vill så gärna träffa er juh!:) Kanske man får tränga sig på under jul?;)

2008-11-25 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0