- Tack

Tack för era tips! Vi får prova oss fram och se om något av dem funkar på Harry.

Idag har vi först varit på mammaträff, sen åkte jag och Jessica med pojkar och hälsade på hos Linda och Alice, supertrevligt som vanligt! :]
Efter det åkte vi till klubbgärdet och hälsade på Louise och Levi en snabbsväng. När vi kom hem kom jag på att det skulle vara glöggmingel i kvartersgården klcokan 19. Jag gjorde mat som idag bestod av makaroner och köttbullar, snabbt och enkelt! Sen fick Harry mat och sen gick vi till ´minglet´.

De flesta vart ju som tokiga när jag och Harry kom (inte på grund av mig, utan på grund av vårt otroliga söta busfrö!) Harry var så snäll och glad under hela tiden, trots att han fick gå från famn till famn. Några av dem hade aldrig trättat ett så snällt och nöjt barn. Snacka om stolt jag var där jag satt!! :] Det måste man få vara ibland, eller?
I julklapp fick vi alla varsin lott - lucialotteriet, från Lions, var det så? Dragning sker 22 december, hoppas på vinsten där man fick 8000 i presentkort på resesäljarna :] Men med min vanliga tur blir det nog inget, men jag kan ju i alla fall hoppas!

Harry fick gå i säng sent idag, klockan 22 somnade han, men sover då än - peppar, peppar!


    SötKajsa i en låda


Bilder från promenaden till svärmor och särfar igår, en fin men kylig dag!
   
                   
                           



Nu ikväll efter att Harry somnat gick jag ut och skottade.. Det är det som är negativt med vintern. De första gångerna kan jag tycka att det är ganska mysigt att vara ute och skotta, men nu tycker jag det kommit tillräckligt med snö, just för att jag inte längre tycker att det är så mysigt! Det syns nog på bilden nedan, jag skottade aldrig klart hela uppfarten, men större delen :] Typiskt också att Per ska jobba em/natt just när det snöar, då kan jag inte bolla över skottandet på han. Får se det positivt, som Jenny sa; gratis armträning och kanske kondition. Då kontrade jag med; och ryggont! :P För det fick jag faktiskt - inte kan det väl bero på dåligt tränad rygg? Nää, jag tänkte väl det ;)




Imorgon ska nog jag, Harry, Louise och Levi och hälsa på hos Jenny om vädret inte är alltför kallt! Ska även förbi mormor/gammelmormor en sväng hade jag tänkt.

Klockan är över 00, dags att gå i sängs för längesen egentligen, så natti!

Kommentarer
Postat av: mamsi

kom just ihåg att gammelmormor är ganska förkyld så du ska nog bara åka och visa upp honom, ej stanna...nää nu ska jag gå och sova, vi hörs senare, puss och kram

2008-12-09 @ 08:14:06
Postat av: Sandra och Lovis

Vi bor i bergsviken.

Hahaha... jag tycker också att skottning är karlgöra.. det är ju så sjukt jobbigt attt skotta! Blä!

2008-12-09 @ 09:03:24
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klart du ska va stolt Linda !! Söt kajsa är :) Snart kommer ni så jag ska fortsätta med de jag höll på, städning ;)

2008-12-09 @ 09:38:55
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Louise

tack för idag, du är en underbar vän och det är så roligt att umgås med er!!

2008-12-09 @ 17:48:08
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack själv vännen !! :)

2008-12-10 @ 12:34:00
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Louise

ladda min mobil till imorn?

2008-12-10 @ 18:22:56
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Louise

när ringde hon?

2008-12-10 @ 20:51:16
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0